2 FAST AND 2 FURIOUS- TOKYO!

2010-02-11 @ 22:47:44 | Allmänt

Nu har man kommit hem från Max har varit där hela dagen vi kom dit käkade sen hjälpte jag han med bilen lite men jag höll på att frysa ihjäl så vi gick in efter ett tag sen låg vi och pratade lite i sängen och tillslut somnade både och sov till klockan 9 på kvällen hehe. Då åkte vi och hämtade seb. och g. och åkte in till Märsta sen skjutsade Hjärtat hem mig :) Nu sitter jag i min säng och ser på 2 fast and 2 furious tokyo! Love it! Det var ju typ 1an igår. Trött som f*n är jag!   NICE imorgon är det fredag igen då! :D Veckan har gått såå fort! :D
Jag får se vad som händer då! :)

Hörs sen! PussPuss


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback