3de sprutan!

2010-02-16 @ 20:52:02 | Allmänt
Jag kom precis hem från Majs, Vi åkte först och köpte skor till honom riktigt bra skor den här gången. Sen åkte vi hem till mig för att hämta lite saker därefter åkte vi till Max och gjorde käk. Det blev kyckling sallad med massa saker mycket gott. Efter maten kollade vi på filmen "Changelin" Angelina Jolie är med den.. Den filmen var bra, Lite speciell. Efter filmen tog jag och Max glass o gjorde baanaslit eller vad det nu brukar kallas för... Nu har jag kommit hem och lika fort som jag kom hem gav mamma mig min sista livmoderhalscancer spruta! Som sagt mamma gjorde de hon är sjuksköterska.. Jag är iaf glad över att det var hon som gjorde de. Senaste gången jag tog det var för ett halvår sen och den tog hon också. Jag var verkligen jättenervös har hört att den sista skulle vara så förfällig, den skulle göra skiit ont! men det var ok iaf, Jag fick ett plåster som tröst :)^^ När mammsen höll på att förberedda sprutan passade jag på att packa min väska, jag ska till pappsen ikväll. Jag får egentligen inte använda min arm nu .. 





Om Changeling:

Amerikansk thriller från 2008. I Los Angeles 1928. christine Collins är en ensamstående mamma vars 9-årige son Walter en dag försvinner spårlöst. Fem månader senare återlämnas han till den förtvivlade mamman. Men, den 9-årige pojke som återvänt är inte Walter och nu börjar Christines maktlösa kamp för sanningen om vad som egentligen hänt.
 
  

 

I rollerna: Angelina Jolie, John Malkovich, Jeffrey Donovan. Regi: Clint Eastwood.

Det är en otrolig film med enorm spänning, fullt med händelser och detaljer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback