Booring!

2010-02-18 @ 23:25:27 | Allmänt
Jag har precis kommit hem från Izabell sista gången jag ser henne nu kankse om två veckor igen förhoppningsvis.. Har inga ord att beskriva hur ledsen jag är! Jag förstår inte hur hon kan lämna mig såhär! Alla roliga minnen vi har och allt vi har gjort verkar inte ha någon betydelse!? :O :'( Jaja som sagt det är minnen get over it... Efter dem där två veckorna kommer jag inte träffa henne på ett braa tag!! :( jag vill inte ens tänka på de BUHUU! Idag hade vi iaf trevligt satt och drack vin och prata massa skit :)  JAG HOPPAS FÖR GUDS SKULL ATT HON FLYTTAR HEM IGEN KÄNNER JAG HENNE RÄTT SÅ GÖR HON DE FÖRR ELLER SENARE!
Nu ska jag försöka sova.. godnatt.    Lycka till imorgon PIPPI! Älskar dig <3 syster <3




Kommentarer
Postat av: Lillen

Men kan det vara jag som klippte Izha :O aah.. minns hur rädd ja var när hon ville ha kortare lugg än ja redna klippt! :O

2010-02-18 @ 23:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback