En kul fredags kväll!

2010-02-27 @ 12:55:17 | Allmänt
Max är ute och skottar snö på taket, själv ligger jag i soffan och ser på tv något som han också skulle vilja göra just nu. Som sagt Max mådde ju inte så bra igår när vi klev av bussen... hahah ;D Stackars lilla vän. Själv stod jag för första gången vid han och stöttade honom... Varken jag eller max är speciellt pigga sen gårdagen det blev en väldigt kul kväll må jag säga! Idag vet jag inte om det kommer bli lika storslaget.

Det lär nog komma upp en del bilder sen :) Men nu ska jag upp och duscha sen ska jag och Max åka och hämta hans bil hos lubbe.

ps. Jag har jäkligt ont i ryggen idag! känner mig som en 80 åring..


Hörs sen! PussPuss

Kommentarer
Postat av: M.

Gilla !

2010-02-27 @ 13:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback