faaan!!

2010-02-24 @ 22:48:18 | Allmänt
Jag har precis kommit hem från jobbet skullle egentligen sova hos pappa idag men mamma skulle bli helt ensam då och de tycker hon inte om så jag och pappsen tyckte synd om henne kan förstå henne att behöva vara ensam i de stora huset..

Just nu sitter jag i min säng och surar och vill bara stor gråta för att jag inte får följa med på kryssningen! med alla 3-2or från hela arlandagymnasiet och vilunda!! De lär bli den galnaste och rooligaste kryssningen som Nåågonsin kan bli!! Stackars satar som får åka men inte har gjort de!! Jag kan inte säga så mycket mer än att tycka synd om mig själv att jag fortfarande är bebis som inte är 18 .... herregud. Ingen är varken inne på face eller msn EFTERSOM ALLA J*VLAR ÄR PÅ KRYSSNING! TVÅ HELA DAGAR OCH NÄTTER! När jag har blivit stor nog att få åka så kommer det inte alls vara roligt folk som kommer att följa!!! Tur är så följer inte min pojkvän med annars skulle jag döö! av avundsjuka!  Men men.. Båten lär inte hinna längre än två timmar fram eftersom då kommer båten hinnas gå sönder och många ungdomar kommer ha hunnit supa ihjäl sig och behöver komma till sjukhus! men en sak är bra man måste vara 20 år för att få köpa på tax free! Och alla 18 åringar kommer bara få köpa i baren, där kommer allt hinnas ta slut och dem får inte ta med sig något därifrån heller.. hahah Vad dum jag är! meen vem som inte är med på kryssningen tycker inte som jag!! när minst 500 ungdomar är på samma båt! kan ju inte bli roligare.. Det är faktiskt mänskligt att få vara avundsjuk! liite iaf..

Nu ska jag käka sen sova om jag kan.. lär ju inte kunna sluta tänka på hur kul alla 18+ har de just nu...

Kommentarer
Postat av: Johanna Lillis Eriksson

För att göra dig liiite mer avundsjuk lillla gumman så får man visst köpa i tax free när man är 18 på vägen till tallin men inte på vägen hem! pusss! <3

2010-02-26 @ 13:22:20
URL: http://flickasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback