formell uppsats

2010-02-18 @ 13:46:00 | Allmänt
Just nu sitter jag helt ensam i en datasal och arbetar med formell uppsats. Jag har kommit en ganska bra bit och det går rätt bra. Jag börjar komma igång med det nu! det känns riktigt bra. Jag var lite förvirrad av allt lärarna snackade om hur man skulle göra de här, dom sa liksom olika saker.. Men men nu tror jag att jag är på rätt väg :) jag har egentligen slutat min svenska men har en rast på 45 min nu innan min samhäll börjar och ska då fortsätta med de här... hela dagen ska jag hålla på med de här. Först hade jag idrott men den var inställd sen nu hade jag två timmar svenska så eftersom mina svenska och samhälls lärare gör ett gemensamt arbete måste jag hålla på med de här en timma till nu när samhällen börjar.. Vet inte om det är bra eller dåligt. Tror det är ganska bra ändå då får man extra tid till det här. Som är ganska stort och mycket som man ska skriva. och det ska vara klart nästa vecka o jag har precis börjat med det... ;P   Efter skolan ska jag hem en stund sen ska jag åka och träna! o jag har beställt en soltid också! :D så skönt. Måste komma igång med träningen igen, jah har ju jobbat så mycket och det kommer bli mer men ska lägga upp tiden för träningen. Efter träningen ska jag hem och äta sen ska jag på utvecklingssamtal... skit.  Hörs sen! PussPuss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback