Hemma kväll

2010-02-20 @ 22:46:52 | Allmänt
Jag har bara blivit hemma ikväll med Max, jag har hållit på med mitt hår och sen åt vi smörgåstårta såå jävla gott! LOVE IT! Jag har dessutom haft så grymt ont i huvudet idag och både Max och jag somna efter maten vid typ 6-7 så sov vi till 9. Sen var vi ute en sväng men nu är vi bara hemma och ser på någon film på tv verkar vara helt okej :) Imorgon blir det jobb igen! sen måste jag plugga under kvällen! Har omprov i Spanska.. HAhaha jag fick ig+ på det såå.. ;)^^   Aja nog om mig nu ska jag äta godis! Hörs sen! PussPuss

Ps: Jag är ledsen över att ingen bild har kommit än men jag har inte orkat anstänga mig med en bild idag ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback