Vi är ju systrarna Izabell och isabella! Coolt vaa!? :O

2010-02-13 @ 19:53:07 | Allmänt
Just nu ligger jag i sängen och ser på simpsons och bara segar. För en timma sen kom jag hem från Izabell.. Jag hjälpte henne med lite rensning och sånt till flytten. Jag som minst vill att hon ska flytta hjälper henne! :o Men de är väl så vill ju umgås med henne oavsett, jag kanske åker ner till henne i örebro på sportlovet! :) Men men allt kommer bli så tråkigt utan henne :( Inget roligt party utan henne och inga dif matcher utan henne vid min sida! Min syster ju! Hur ska jag kunna skratta så mycket som jag gör med henne, när våran humor slås ihop blir det kuligare än någonsin! Alla dumma killar som går på allt som vi driver om.. Inget kommer vara lika kul längre "(  usch kommer sakna henne så och hon flyttar snart,, på fredag BUhuu :'(

 Bilden togs i våras i Uppsala hos hennes morbror. De fyra roligaste dagarna som jag aldrig glömmer!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback