Inget jobb idag då..

2010-02-22 @ 15:51:30 | Allmänt
Idag hade jag tänkt jobba men det blir inget med de för det första har jag mycket att plugga och sen är det helt kaos i tåg trafiken idag, Det var en tjej i upplands väsby som hade halkat ned på rälsen precis när tåget kom så hon blev påkörd...Vet inte hur det riktigt gick med henne men det visar väl sig sen. så jag har nog gjort ett klokt val! Jag kanske jobbar imorgon om jah förhoppningsvis blir klar med min uppsats! :D Idag har jag haft omprov i spanskan det blir nog ett MVG den här gången! ;) Som sagt jag hade glömt att plugga förra gången men nu pluggade jag ordentligt så.. ;P Just nu sitter jag och kollar på simpsons oäterchipsodrickercola och Max följde med mig hem en stund.. men han  ar tvungen att eftersom han skulle fixa sin bil och åka hem en stund sen träna:)

PussPuss

BARA DEN HÄR VECKAN KVAR SEN LOOV! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback