Jag börjar bli psykad

2010-02-22 @ 20:49:38 | Allmänt
Jag har pluggat nu sen 4-5 ingen speciell rast har jag heller tagit jag har bara suttit med mina böcker, skriv böcker och en bok som jag snart har gått igenom och läst mycket i på 700 sidor med liten J**vla text och svårt som f**n! Gamla ord man inte fattar något av vad de betyder.. jag håller på med min uppsats om prostitution snacka om att jag har lärt mig saker.. I denna bok står det om aaallt! bästa boken egentligen finns allt man vill veta.. Och jah det står ju fatiskt inte bara om just "prostitution" de tycker jah inte de står om allt mellan män och kvinnors relationer och bla bla bla...  Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: duvetvem!

heeeeeeeej, guuud vad du är duktig flicka! :$

2010-02-22 @ 21:08:56
URL: http://fredaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback