jag döör!..

2010-02-02 @ 12:01:30 | Allmänt

Oftast när jag sitter inne vid datan på ("skoltid") och bloggar har jag Adm... De är ju såå J*vla tråkigt.. Men ändå måste jag lyssna för jag fattar ingeting av den skiten..  Medan jag sitter här och klagar kan jag ju fortsätta klaga över mitt prov som jag fick ig på.. ett poäng från G. Det var ett matte prov i Geometri, jag har alltid haft lite svårt för de.. Men det gör inget Helt ärligt. Det är bara ett prov av typ 8 stycken så att bli icke godkänd på ett gör inget! :)
Idag slutar jag halv 1!! Woohoo :D om en halvtimma! Då ska jag hem och får se om jag åker till sollentuna centrum eller kanske stan eller något! :D Men men idag måste jag plugga lite geografi kanske om jag orkar annars gör jag de imorgon.  Klockan 3 ska jag iaf åka hemifrån mig till jobbet , jag börjar halv 5 och slutar halv 9 :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback