katten snarkar...

2010-02-01 @ 23:17:56 | Allmänt

Nu är Paradise slut! ska bli så spännande när finalen kommer och se vem som vinner.. Men de vet jag typ redan.. Men men.. Jag ligger i sängen med min katt som ligger bredvid och snarkar .. -.- Hon är värre än mig! haha meen det kanske beror på att jag inte ens snarkar hihi. NU ska jag börja göra mig ordning för sovdags heh jag är trött och ska hitta något bra på tv! Imorgon ska jag jobba :) Innan dess ska jag nog till Sollentuan centrum för att köpa ett par skor men jag har inte bestämt mig än.. Jag slutar 12.30 så jag har good tid på mig att göra det jag känner för! Innan jobbet funtar jag också på att gå och äta Sushi, det finns otroligt billig sushi vid mitt jobb.. Vi har runt 6 stycken sushi barer på sidan av vägen till jobbet ... haha lite väl mycket.. Det tar mig 5 minuter att gå till jobbet från tåget och jag går en rak väg ner för en backe och på varje sida av vägen (mitt emot) är det sushi restauranger... Det är bara att välja, man kan ju ta den som  är närmast på den sida av vägen man går på man går på ;)  Sov gott! PussPuss


Kommentarer
Postat av: freddan

Hihihihihihih, vad kuligt! :-D

2010-02-02 @ 11:50:52
Postat av: freddaaaaaaaaaan

ville bara säga hej :)

2010-02-02 @ 11:53:20
Postat av: Fräddaan' fräääjjjdraaajjk

HEJ HEJ HEJ HEJ, VI SOM VILL HA NYTT INLÄGG NUU

2010-02-02 @ 11:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback