KLAR!! FFS!

2010-02-23 @ 23:31:08 | Allmänt
ÄNTLIGEN!! Ni kan inte förstå min lycka att bli klar med det där förbaraskade arbetet! Jag har suttit såå många timmar och vet inte vad problemet har varit varför inte jag har blivit klar fortare.. Men det är nog som Max säger jag är så noggran! Jag ska ha med precis allt!..

Idag på jobbet var det bara jag och Peter till en början sen kom Joe efter en timma på grund av att hans tåg strula. Vi hade lite diskussioner jag, peter och joe. Vi pratade lite om mötet nästa vecka och lite om detaljer om jobbet. Dagen gick väl sådär för mig så länge inte joe är där så går de bra annars ger han mig bara otur. Nu för tiden när vi kommer till jobbet ska man sätta på sig sådana blåa skoskydd som verkligen är så snyggt! jag undviker dem varje gång, jag satt på mig dem en gång men tycker dom är lite små läskiga sådär.. Idag när jag och Joe skulle gå hem så gick jag lite i förväg när vi hade kommit ut från jobbet och skulle gå ned för en trappa då vänder jag mig om och ser att josef fortfarande har på sig dom där blåa sko skydden! Jag kunde inte få fram några ord utan stod bara där och höll på dö utav garv! jag kunde inte sluta skratta. Det såg så kul ut jag såg hur han upptäckte i sin fasa att han faktiskt hade kvar sina blå skoskydd på fötterna! han skämdes och slängde direkt av sig skyddena..


De härliga blå skoskydden..

 

Kommentarer
Postat av: M.

Mycket prat om Joe...

2010-02-24 @ 00:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback