Måndag! Stress!!

2010-02-08 @ 15:01:27 | Allmänt
Idag har varit en stressig dag, på morgonen blev vi särbehandlade, som vanligt av rektorn.. Efter det hade vi matte, sen håltimma då jag hade tänkt plugga. Jag hade tänkt göra klart ett referat idag då jag vill jobba. Men då blev jag tvungen att plugga till spanska prov som jag skulle ha, jag hade glömt bort det och hade inte pluggat alls så ingen MVG för mig blir det inte! Jag gjorde provet sen fick jag sluta nästan två timmar tidigare då satt jag kvar i skolan en timma och gjorde nästan klart hela referatet. Lite kommer jag göra på jobbet :) Men men de ordnar sig. Nu har jag packat ned kakor, cola och mat som jag ska ta med till jobbet ;)  
Efter jobbet ska jag gå en promenad med Johanna och snacka lite! :)
                                                                                See ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback