Söndag!

2010-02-07 @ 21:37:24 | Allmänt

I helgen har jag inte haft tid att uppdatera något. Max fick körkort i fredags så jag har åkt runt med han hela helgen, med hans bil och med andra folk. Det har varit kul. Idag var jag uppe hela natten sov en timma från 3-4 sen vaknade jag, Max ringde och det hade hänt massa skit så vi sov inte förens halv 7 imorse. Jag skulle upp vid 11 för att träna, åka till stan och köpa piercing sen jobba, men jag gick inte upp förens 1. Max skjutsade mig till stationen när jag skulle ta tåget till söder och han skulle åka till Gävle med seb. Jag skulle egentligen följt med men jag skulle jobba sen när jag kom fram till söder då tog jag tåget direkt tillbaka till sollentuna så fick max komma och hämta mig för seb skulle inte med då offrade jag mig och vi åkte till Gävle och överraska hans mamma, vi var där och åt middag sen åkte vi en stund till hans mormor. Efter det åkte vi hem och nu sitter jag här och tittar på Wallander och jag ska försöka plugga så jag har tid att jobba imorgon ;)

PussPuss

Älskar Wallander, men den här har jag inte sett. Den är verkar bra som alla andra ;)

Söndag den 7/2 kl: 21.00- 22.00


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback