20.40

2010-01-28 @ 20:57:23 | Allmänt
Nu sitter jag i sängen och har plockat undan lite har även passat på att göra något ganska ont (vill man va fin får man lida pin) .. Max har inte kommit än men han kommer nog snart. Då ska vi sätta på en film som mamma har hyrt den verkar bra som hon sa. JAG ÄR SÅ SJUKT TAGGAD TILLS IMORGON!! :D SKIDOR YEEAH!! :D Shiit vad jag har längtat tills den här dagen! Jag har ju inte åkt några skidor på typ ett år! :( Meen nu ska det bli ändring på de iinnan snön är borta ska jag ha åkt flera gånger, finns en del planer på det! :D Imorgon efter romme kommer jag hem vid 6-7 hur trött jag än kommer att vara så kommer gänget och hämtar mig hemma och fylla mig med energi dricka för jag mååste med till bålsta imorgon! Men men det ska nog gå bra ;) 


Lite bilder från senast i Bålsta dock kommer fler följa med nu :)

Frugan, tog en söt bild på sig själv :)



Rhode har fått sig en extra större Pussmun


Vi hade inte så mycket för oss så vi kiklade lille brodern Andreas kul var det Stackars pojke han fick det inte kul sen


SMILE!  Tiden gick och vi blev allt mer flummiga...



Firar  lite ;)   JAG



LITE av Vårat Godis och "Saft"




Dock inte alla bilder. och Ingen på Micaela själv! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback