2/1-10

2010-01-02 @ 13:43:05 | Allmänt
Idag funkar mitt internet det funkade inte på hela dagen igår.. men jag gjorde inte så mycket jag klev upp ur sängen halv 7 på kvällen och fixade mig o så sen var jag bara hemma med Max vi gick till pappa och hämtade lite filmer :)

På Nyår var vi hemma hos mig jag hade middag med mina tjej kompisar och Max,Hampus och Alex var där också. Det var väldigt trevligt,efter middagen drog vi ner till sätuna parken och kollade på fyrverkerier sen drog alla på efter fest. :) När vi kom hem var det fest .. Så vi festade vidare!;)
 
Idag har jag gått upp betydligt mycket tidigare jag och Max ska åka och Käka tyvär ville vi på Kinan idag men de e ingen bufé så då åker vi till ett annat ställe :) Jag ville också åka och shoppa nu efter nyår blir det ännu mer rea men det är försent att åka nu så vi ska nog åka till kista och käka o kolla lite :)

Jag ska ta och börja fixa mig nu. Bilderna från Nyår kommer senare.. Hörs sen! PussPuss

Jag vill åka utomlands bilden togs i Mallorca- 08


Kommentarer
Postat av: M.

<3

2010-01-02 @ 13:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback