FÖRSTA DAGEN PÅ JOBBET (NOT)

2010-01-10 @ 16:12:38 | Allmänt
Förlåt för att jag inte har uppdaterat något på kvällarna när jag kommer hem men det blir alltid så sent och jag orkar inte då.  Idag gick jag upp tidigt halv 12, kanske inte så tidigt. Jag och A skulle till stan idag för att köpa piercingar till- Tungan, Smiley och Bröstvärtan :) Efter det skulle jag till jobbet på söder, första dagen idag efter att ha haft lov i över en månad :D När jag kom dit så hade dom renoverat så allt var inte i ordning och fixat så då slapp jag jobba idag iaf :) jag ska jobba på tisdag hade jag tänkt istället :) Nu har jag kommit hem och ska träffa Max snart vi ska käka på campino sen ska jag träffa A och M och L   ;D Hörs sen! PussPuss

ps. Snart kommer det bilder från helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback