Hela dagen Uppsatsskrivningar..

2010-01-20 @ 15:21:09 | Allmänt
Idag började dagen med nationella i svenka en uppsats som man skulle skriva på i tre timmar. Jag skrev om en glädjespridare som heter Alexander.. Det gick väl bra till slut var helt lost över vad jag skulle skriva blev något heelt annat än vad jag hade tänkt mig.. Det tog 45 minuter för mig att börja ^^ Efter det fick vi lunch men man behövde ju inte sitta i tre timmar jag satt i 2.5h. Efter lunchen skulle vi ha två timmars Engelska och där skulle vi också skriva en uppsats om Boken Pojken som kallades "det"  ( A child called "it") Då skulle vi sitta i två timmar men jag satt i nästan en timma. Det var iafall lite enklare vi fick ha ordbok och boken där :D sen åkte jag hem var hemma två :) Idag sker det lite saker som jag kan tyvär inte avslöja här .. Det kommer vara en tuff dag men snart är det över.   Hörs sen! PUssPuss

Kommentarer
Postat av: Alexander

Tog lite tid för mig också att börja skriva :D

2010-01-20 @ 15:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback