I biblioteket

2010-01-13 @ 11:13:49 | Allmänt
Jag och Denise sitter i biblioteket, vi ska kolla om våran lärare är här om inte så får vi sluta 2 timmar tidigare! :D skulle vara jättteskönt då jag ska jobba idag så får jag åka hem innan annars åker jag direkt efter skolan. Igår kväll orkade jag inte skriva ett till inlägg jag kollade bara på tv sen sov jag.. Hoppas ni hade en trevlig kväll iallafall :) Det ska bli väldigt kul att börja jobba igen! jag ser verkligen framemot de. Få börja tjäna pengar och fortsätta spara ;D Jag älskar mitt jobb det är så trevliga människor där och vi hittar på saker med jobbet, som sist då gick vi på Julmiddag, sjukt fin restaurang! Den låg i gamla stan. Väldigt mysigt!
Vi har idag haft geografi i två timmar, vi jobbar med regnskog jag och några brudar. Folk borde sluta skövla skogen dom gör de för pengar såklart men alla berörs av de och det ger mycket problem för hela världen det är nog viktigare än pengar man kan tjäna på tusentals andra vis!





NU




VACKRA UTROTNINGSHOTADE DJUR!











BLI FADDER ! Hjälp till! Gör något! Gå in på www.världsnaturfonden.se

Kommentarer
Postat av: -

Va underbart det låter att du ska ge dig ut i arbetslivet igen!

får man fråga vad du jobbar med ? :)

2010-01-13 @ 11:43:12
Postat av: Isabella E.

Javist är det! Jag jobbar med telefonförsäljning och på ett Café i sigtuna :)

2010-01-13 @ 11:49:53
URL: http://isabellaekman.blogg.se/
Postat av: -

jaa helt dunder :)

jasså, hur känns de när folk bara lägger på ( om du jobbar från kontor ) eller när folk bara går förbi om du står typ i valsta centrum med dagge :P



jaha! Vilket café då ? :)



vilken skola går du i , och vilken klass ?

2010-01-13 @ 12:02:38
Postat av: Isabella E.

Hahah dem flesta vill faktiskt lyssna på mig jag jobbar för en orginisation som hjälper blinda och synskade barn .. De kan de hjälp till att stödja barnen.. sigtuna- Myntet

Jag går i din skola i din klass kompis ;)

2010-01-13 @ 12:14:15
URL: http://isabellaekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback