IGÅÅR!!

2010-01-05 @ 13:09:16 | Allmänt
Igår kom jag hem till max vid halv 10 vi tittade på tv och han masserade mig med massage olja det var väldigt skönt! (han är väldigt duktig) han gjorde dessutom hel kropp! :D Naket och oljigt var det hehe. Sen gjorde jag samma sak på han men jag är förståss inte lika duktig! Men jag försökte iallfall :) När vi var klara så tog vi en dusch och satte på en film Ocean thirteen. Men jag somnade efter halva filmen och vaknade av att han knäppte kort på mig -.- .. Men men han tyckte jag såg så söt ut när jag sov ..... När filmen väl slutade ville jag sova men det ville inte han så han dryga sig och bråkade med mig tills jah blev så pigg och han somnade när jag inte kunde sova ÅÅH... Ja sån e han ;) Men jag gillar han ändå :D eller rättare sagt äl..



Bilden togs i Mallorca- 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback