Jahap..

2010-01-19 @ 23:13:25 | Allmänt
Nu var Paradise slut tråkigt nog.. vet inte om jag tyckte rätt person skulle åka ut .. Om man fick välja att ta ut en annan kille tycker ni då att Pontus skulle åka? Han är skum jag stör mig på de.. Man vet inte vad F*n han håller på med ibland vad är det för fel .. :P Jag förstod inte varför Fredrik inte ställde jag bakom francescka hon skulle ju valt att ta ut Pontus då dirket.. Oavsett.. Så kunde han ha varit kvar.. Men men man kan ju inte förstå allting. Jag ska ta och börja tänka på refrängen nu så jag kan fundera över vad jag ska skriva imorgon medan jag har medvetet kvar så att säga inte för trött. Sov gott! PUsspUSs

Här var jag då inte så mycket medveten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback