Jobbat idag!

2010-01-24 @ 21:00:30 | Allmänt
Idag ställde jag klockan på 11.00 men lyckades inte gå upp fören en timma senare.. Så jag fick lite bråttom när jag skulle ta bussen från mig 12.45. Men jag tog kvart över bussen istället. Sen kom jag till jobbet vid 14.30 så jobbade jag till 19.00 :) Dem har gjort ändringar på jobbet och nu funkar de mycket mycket bättre så jag ska försöka börja jobba 3 dagar i veckan istället för 2 gr! :D Det blir en ganska stor skillnad på pengar nu när materialet har blivit bättre så det skulle vara grymt. Men dock den här veckan blir det nog inte så, men nästa ska jag börja :) 
Nu har jag äntligen fått tbx min vita kajal penna som jag har letat som fn efter! Den var tydligen kvar i Gävle sen en månad tillbaka som max har fått med sig nu! :D

Nu måste jag plugga som jag verkligen inte känner mig taggad till!! -.-

Ha en trevlig kväll! Hörs sen! PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback