Lördag!

2010-01-16 @ 13:16:29 | Allmänt

Just nu sitter jag och väntar på M som jag ska lämna pengar till.. Sen ska vi och några andra brudar åka till Bålsta över natten :D Det var såå länge sen jag var där .. Igår blev det inte så mycket uppdatering jag åkte till pappa och käka sen gick jag hem igen till mamma så kom alicia och skulle kolla på mina kläder för hon villle låna något fint när hon skulle på middag. Efter att Alice hade kollat drog vi till brunos för hon skulle sola. Sen ringde R pch sa att vi skulle komma hem till en kompis som hade fest så då drog vi hem och fixade oss sen drog vi till festen och var där hela kvällen. Helt ok :)

Brudarna jag åker med! Några av dem

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback