misslyckaat!

2010-01-27 @ 14:16:59 | Allmänt

Jag fick sluta 1.5 timma tidigare! :D just nu håller jag på att göra mat jag kokar misslyckat ris och tänkte fixa fileér meen dem var inte som jag hade tänkt så det var en misslyckad ide. Nu har jag fått hitta något annat, jag har tagit färdig gjord mat kanske funkar mig bättre.. Riset kokar fortfarande jag får väl slänga de istället, de passar inte till min mat som jag håller på med så men jag fortsätter med de för skojs skull -.- ..
Min mat är klar nu de var ganksa misslyckat också, på visa ställen är det kok hett andra is klumpar.. Det kan ju inte bli bättre .. Snart åker jag till jobbet och hoppas det blir bättre ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback