Nudlaaar

2010-01-17 @ 21:46:10 | Allmänt
Idag kom jag hem från Bålsta vid 2 då fick jag skynda mig att duscha, packa grejer o.s.v Jag skulle åka och jobba idag även fast jag gjorde saker man inte borde när man ska jobba.. Men det gick bra iaf! Jag tog med mig datan till jobbet för att sitta där och blogga lite men nej internet funkade inte idag... Så det blev inget.

Kvällen igår var sjukt kul! Vi tjejer kan verkligen ha såå roligt! Det hände en massa sjuka grejer, jag kommer lägga upp bilder senare. Jag har inte skrattat så mycket jag som jag gjorde igår på länge. Så sköna brudar! Tack för kvällen! Synd för er som inte kunde följa med för ni missade något! ;D

Nu sitter jag och äter nudlar bästa jag kunde hitta (som jag kunde göra) ^^ Senare blir det väl film för mig så jag kan tagga ner lite.. Jag somnade vid 4-5 imorse och ändå envisades jag med att jag skulle jobba.. hahah men de gjorde jag rätt i !:) Det blev en grym dag på jobbet trots allt! :D Var bara rätt trött i morse när vi ställde klockan på 10.00 för att hinna upp och städa och sen att jag skulle hinna till jobbet i tid. Men det blev inte förens 12.00 vi gick upp istället.. Men det gick fort alla hjälptes till så ;) sen kom Jimmy direkt och hämtade oss.

PS. Jag kommer berätta mer sen när bilderna kommer...... ^^


PUSSPUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback