Pms!

2010-01-28 @ 19:04:46 | Allmänt
Idag har jag varit väldigt lätt irreterad, jag har haft jätteont i magen (som vanligt) När jag var påväg och skulle möta Max ringde jag honom på bussen flertal gånger för att fråga vart jag skulle gå av för jag hade inte lyssnat på vad han sa när han berättade för mig.. Då svarade han inte då blev jag skit irreterad av någon anledning.. Sen svarade han så mötes vi glad igen var jag, hade lugnat mig redan. Då gick vi och jag köpte en skjorta som han ville ha, som han ska ha i helgen. Efter det gick vi till ica för att jag skulle köpa godis tills imorgon när vi ska sitta på en buss i typ nästan 3 timmar. Samtidigt då skulle mamma lägga in mera pengar och när jag väl skulle betala allt efter alla om och men när jag valde mitt godis, kakor, läsk, frukost o.s.v Smsar mamma och säger "klart
" jag trodde hon hade lagt in för läängesen, vi hade varit på ica i typ en timme.. När hon lägger in pengarna tar det typ 10 minuter att kunna använda dem då blev jag ... jag tog bort allt från rullbandet och började total flippa ur... stackars Max som fick vara med mig och få skit han också ^^ Grejen var den att bakom mig stod typ en 200 meters kö och ja skulle precis få chansen att betala mitt då måste jag gå bak hela kön och börja om vilket gjorde mig sjukt förbannad då ville jag att hon skulle ha lagt in precis när jag sa de (det är jag van vid) Men tydligen inte då sket jag i allt och vi gick till bussen han tog bussen hem som han skulle och jag kom på att jag hade glömt mina vantar i korgen då fick jag gå tillbaka och ta dem samtidigt skällde jag ut min mamma och efter de var det inte längre någon kö då gick jag och betalade sen gick jag till bussen, vid det här tillfället hade jag lugnat mig och jag var glad igen :) Det var skönt att få skrika ut sin irriteration jag hade haft under hela dagen dock blev det min stackars mamma som jag aldrig bråkar med ;D Sen kom  jag hem och allt var som vanligt igen, tur så hade inte mammat åkt och köpt godis till mig -typiskt henne att göra så. Jag sa att jag inte ville ha de längre som jag tänkte köpa. Men sen gjorde jag de iallafall. Sen så har jag ätit och plockat fram skid utrustningen o så :) nu väntar jag bara på Maxen.   Pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback