Prov..

2010-01-21 @ 20:09:38 | Allmänt

Imorgon ska vi ha matte prov så jag ska börja plugga lite på nu har iallafall gjort alla uppgifter men tänkte att jag skulle gå igenom liter i boken.. :) Idag tog jag en extra sov morgon till kvart i 11.. Hehhe sköönt! Det var de verkligen sen har det inte hänt så mkt i skolan har fått suttit i 3 timmar med en ordbok och kollat vad 375 ord betyder men dock hade jag gjort lite mindre en halva orden tidigare .. Men det gick rätt bra en då vi var 4 stycken som skulle sitta och göra tillsammans (en egen grupp vi gjorde) kunde vi dela upp de ;D 

 Hörs sen! PussPuss


Kommentarer
Postat av: fredaan

matteprov stavas det (:

2010-01-21 @ 20:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback