Skolan

2010-01-07 @ 14:55:49 | Allmänt
Idag var det första dagen i skolan efter julavslutningen det har varit en skön dag det började med idrott 09.25 sen hade jag svenska i dubbla timmar men mellan dom har vi satt så vi har lunch en halvtimma sen svenska igen. Det är skönt att ha lunch emellan då känns inte timmarna lika långa. Efter svenska timmarna skulle jag ha haft so men några stycken ink. jag behövde inte gå på den för att vi gick på en extra lektion innan lovet för att vi var tvugna att lyssna på någras redovisningar. Skönt. När jag hade slutat tog jag bussen mot centrum hade lite saker jag behövde göra där.. Nu är jah hemma och Väntar på Max :) hörs sen! PussPuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback