Sköönt!!

2010-01-14 @ 22:15:10 | Allmänt
Sry för jag inte har uppdaterat något idag men det blev inte så på grund av att jag åkte hem till Max direkt efter skolan, När vi kom hem till Max funkade inte hans internet,.. Och nu har jag kommit hem så då uppdatera jag såklart! :)
Idag när vi kom hem till max gjorde vi lite käk sen tog vi det mest bara lugnt och kollat på tv och så. Max ska pierca sig imorgon, det ska bli kul! (i nippeln) ^^ Man får hoppas att våra piercingar inte fastnar i varandras heheh.
I morgon är det fredag! (JIPPII!) Det ska bli såå roligt med helg! I morgon blir det party likaså Lördag då drar vi tjejer till Bålsta och röjeer! ;D  Jag har inte så mycket mer att skriva förtillfället nu ska jag äta lite Glaaass! :) Hörs sen! PussPuss


Kommentarer
Postat av: Soya

Svar: Det är inte jag som tatuerat mig på insidan av underläppen så jag kan inte svara på om det gjorde ont eller ej.

2010-01-14 @ 23:08:41
URL: http://soyasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback