Vid liv

2010-01-06 @ 13:09:59 | Allmänt
Nu har jag vaknat. Sitter och funtar på om jag ska åka och köpa hårfärg idag och färga håret.. Jag ska börja göra håret mörkare för just nu har jag fjortis blont vilket inte är okej! Då funderar jag på om jag ska börja köpa mörklont eller om jag ska köpa brun färg ochgöra slingor.. Jag vet inte vilket som skulle bli bäst.. Det måste se  bra ut! Jag vill så småning om ha det nästan helt brunt men de kommer ta tid då jag är väldigt försiktig med hur mitt hår ser ut! jag kan inte gå runt och se ut i håret hur som helst.. Jag kan heller inte färga håret flera gr på en månad då det kommer bli såå slitet! ... hmm jag får fundera vidare och ta en dusch först!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback