woohoo

2010-01-30 @ 21:07:36 | Allmänt

Fredagen den 29/1-10 klockan 05.30 vaknade jag för att fixa klart allt inför min romme resa! Åka i 2.40 minuter i buss för att åka skidor. Jag hade väntat länge på den dagen och var så glad när den äntligen kom, Jag hade jätte kul i romme! Det blev en kanon fin dag, men ganska kallt bara. Klockan 16.15 gick bussen tillbaka dagen såå otroligt fort! när vi kom hem igen var det dags att skynda och fixa sig jag hade en timma på mig sen skulle jag åka till Bålsta med tjejorna- Micaela, Rhode, Elin, Andreas och Alicia. Vi hade en hel kul kväll med massa röj som vanligt! Jag var ganska pigg trotts skidor hela dagen! Det blev party hela kvällen fram tills 04.00 ;) Idag kom jah hem igen vid 5 då hade jag en timma på mig att fixa mig för klockan 6 skulle vi tjejer åka och äta på kinan :) Jättetrevligt verkligen! Åt massa Sushi det gjorde vi alla. Nu kom jag precis hem från middagen och ska börja fixa mig inför festen ikväll :) Hörs sen! PussPuss


Romme




    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback