Woow! .. (NOT)

2010-01-19 @ 22:28:57 | Allmänt
Idag åkte jag till stan med Klara, sen åkte jag direkt till jobbet det gick väl bra idag men ändå inte.. Det var lite tur i oturen.. När jag var påväg till tåget var det några fjortisar som stannade mitt framför mig på en trång gångväg det var ju de kända Kissie och gaybloggaren Amir! Typiskt. Kissie var ganska omogen såklart hon höll på och sa Mjau, kisse kisse mjau så kollade jag på henne så sa hon kolla hon kollar! Tönt.. hahah Aja lite kul var det för er läsare att höra såklart. ^^

Nu har jag kommit hem och ser på Paradise Hotel (såklart) Cimon han är ju en rolig prick.. Jag gillar hans ärlighet men inte när han är sådär falsk och verkligen försöker..... hmm.. Han kan ju hålla sig till en sak han säger. Meen han försöker ju bara spela spelet såklart...

Jag har uppsatsskrivning i svenska imorgon, men har fortfarande inte kommit på vad jag ska skriva..

Hoppas ni har haft en trevlig kväll =)  Hörs sen! PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback