WOOW!

2010-01-31 @ 03:21:32 | Allmänt
Första gången jag bloggar mitt i natten efter att ha kommit hem från festen! Ikväll har varit jag vet inte riktigt.. Det börja med att jag i ett desperat med att hitta fest och till sist hittade jag en. Jag och Rhode drog till en J i väsby och där träffade jag en gammal kompis vilket var jättekul. Det var några heelt random brudar som ingen viste vilka dem var.. Dem drog efter bara några minuter när dom drog tog dem också med sig Rhodes skor, Mitt busskort, min halsduk, Några andras hörlurar och pengar. Men en utav tjejernas kompis var kvar där hon skulle sova över så hon fick ge oss brudarnas nummer och såklart dem neka... När vi gick ifrån festen tog Rhode brudarnas kompis som var kvar hennes skor tog vi! Hon får ta skiten. Imorgon eller (idag) kommer inte hon komma någonstans! hon kommer ingenstans fören hon följer med oss till Sumpan, till brudarna och vi ska ha tillbaka våra saker då får hon tbx sina skor!!     Känn på den. Ánnars har det varit en kul kväll :) Nu ska jag sätta på en film  GHOST En gammal film som jag har älskat sen jag var liten och letat efter.. Idag köpte jag den och Pretty Woman också en av favoriterna! :)

Hörs sen! Godnatt

Kommentarer
Postat av: J

någon J i väsby ..aaa

2010-02-01 @ 20:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback