Eclipse!!!

2010-07-05 @ 18:22:54 | Allmänt
I helgen var jag i Gräsö från torsdags natt 03.00 när vi äntligen kom fram... Tills söndag. Det var skooj :) Vi var några färre som åkte den här gången det var bara Jag, Micaela, Alicia, Johan och hans tjej Madde, även Andreas och Markus :)

Igår kom jag hem vid 10-11 på kvällen då hade jag bråttom för att fixa ordning mig för skulle ut med Alicia vi skjulle ta bussen till sigtuna men så blev det inte..


Idag har jag varit och badat i Sjudar med Elin och Pernilla även massa andra vi kände var där.





NU SKA JAG MICKIS JOHAN OH MADDE KANSKE ÄVEN NÅGRA ANDRA ÅKA PÅ BIO OCH SE EEEEECCCCLLLLIIPPPSSEE!!!! :D ¨


Ha en trevlif kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback