HAPPY PRIDE!

2010-07-30 @ 14:07:11 | Allmänt
Igår åkte jag och Alicia in till Pride festivalen trots vädret, men jag är glad att vi gjorde de för det blev så himla kul ändå! och det blev uppehåll dessutom.
På pride fick jag och Alicia massa saker hem som är gratis ^^ Vi fick en hel väska full med roliga saker.. Sen hade dom också massa barer oh ett eget HEINEKEN ställe! Jag som inte är 18 år behövde inte visa legg en enda gång under kvällen! :D Jag kunde köpa ut och allt också! Det kändes braaa. 
Dét var också massa artister som  var där 20 st. Bla. Elina Lanto, Anna bergendal, mm. Sen såg vi även programledaren i Melodifestivalen Petra Mede.  Jag och Alicia lyckades även få ragg från tjejer och gratis öl och lite saker fick vi som INTE var gratis :D

Imorgon ska vi dit igen!



Lite bilder från Heineken stället (: 


 















Mösserna var inte till salu.. meen jag och Alicia fick en varsin ändå tillslut :D
De var fett ballaa!






Idag har jag städat och ätit. Nu ska jag börja fixa mig! :)

Kommentarer
Postat av: din blogg

suger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

2010-07-30 @ 14:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback