lite uppdatering för dessa dagar :)

2010-07-13 @ 11:06:18 | Allmänt
Som ni alla vet så har jag inte bloggat på ett par dar, jag har haft annat för mig och fullrulle hela tiden :)
Bl.a. så har jag shoppat en hel del!! jag har varit ensam hela helgen så då förstår ni att jag har haft fullt upp hela helgen med det ;) handlat, vänner, städat och sovit ;P  Men i helgen hade också Micaela tjejmiddag vilket var mycket trevligt. Hon har ju fyllt år. I söndags åkte jag till det nya badet för första gången... Det var nice där och trodde inte det skulle vara så mycket folk man kände där :) Igår åkte jag också dit med Micaela och Mikaela.
Idag ska vi dit igen :) Igår kväll åkte jag också till Solna och var där under kvällen.. tur så hade jag J. som kunde hämta mig där när jag ville hem! :)




PÅ Fredag fyller jag år!





Lite bilder från hos mig...
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback