MIN STULNA MOPPE ÄR TILLBAKA! :D

2010-07-29 @ 17:23:52 | Allmänt
Nu har man kommit hem efter att ha hämtat min MOPPE!! ::::D JIPPIIII!!


SÅhär var det jag fick ett samtal från en efterlysning jag hade gjort då ringde ett par små killar mig och sa att de hade hittat min moppe i skogen i VÄSBY som jag förstod tidigare.... Men jag och Max tog bilen och åkte direkt, och mötte killarna som hade hittat den ( det kan ju ha vart dom själva).. Moppen var typ hel och ren liiite små repor hade den och den hade ju tjuvkopplats så jag får starta utan nyklar nu och sen hade dom slitit sönder sitsen så den måste köpas ny, de hade även tagit regplåtar så jag ska beställa nya såna. Allting funkade som det ska.. Sen var även bakspeglar borta så ska köpa nya såna ocksåå..,  JAG ÄR BARA GLAD ATT HA FÅTT MOPPEN TILLBAKA!


Det var 3 små killar typ 14-15 år dom fick 1500kr av mig Snäält vaa!. Även om det kunde vara dom själva så är jag är
ba glad´att fått tillbaka den och det var ju liksom mitt fel att den blev stulen så.. Det var sjysta killlar.


NU ska jag fixa mig för att åka på PRIDE festivalen! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback