Ohyeees!

2010-07-28 @ 10:40:06 | Allmänt
Nått som har fått mig att glädja mig dom här dagarna är att jag har bara sååå mycket pengar!!! Min andra lön har kommit nu! Jag vet inte ens v ad jag ska göra med alla dessa pengar.......... UNDERBART! En sådan härlig känsla att ha så mycket pengar åh att inte veta vad man ska kunna lägga pengar på! Jag har redan lagt ut ett par tusen på kläder, nöjen, semestrar, en ny hund.. Som kostar en hel del! speciellt när man betalar alltiing själv..  Jag ska nog spara pengarna tills min 18-års dag då jag kommer spendera såå mycket......

Några förslag på vad man kan lägga pengar på? :D
obs. En ny moppe betalar päronen.

Igår var jag med mickis hela dagen och kvällen, vi var hos henne typ hela tiden det var roande igår var lite folk där och det var kul (:


Idag ska jag och Mickis gå på bio :) Trollkarlens lärling.. Jag var ju på bio för typ två dar sen och såg på INCEPTION med Maxen (:



Idag gick jag upp tidigt, hunden väckte mig vid 10.00 och jag kände för att inte sova längre och göra andra saker :)


Jag och mickis cruisar i Uppsala xP





Pengar Det regnar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback