RÖD/SILVER PEUGEOT! STULEN! SPRID RUNT! HITTELÖN

2010-07-26 @ 16:07:55 | Allmänt
Hela dagen har gått åt att ringa samtal, leta och skriva efterlysningar om min moppe... Jag har fortfarande inte duschat, ätit frukost eller ens bytt kläder sen morse...

För en stund sen hittade vi delarna till min moppe där dom har tjuvstartat den.. Men mer än så har vi inte hitta.
och nu hittade jag saker som dom slängt in på tomten som låg i mitt fack... Meen mitt körkort som tyvärr låg i tog dom...  Jag kommer Döda dom när jag får reda på vilka de är



Tips.   Sprid gärna runt det till era vänner os.v om dom ser något eller hör. Om de ser något misstänktsamt TA BILD.  OCH hör av er genast!   PÅ MAILEN  [email protected] ! Skriv vad ni sett och hört och skriv telefon nummer så ringer jag upp! kollar mailen hela tiden!

obs! BRA HITTELÖN!



Röd/silver Peugeot REG: HNW 744 !


STULEN FRÅN STENINGE MÄRSTA

HÅLL ÖGONEN ÖPPNA!



TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback