Torsdag! Gräsö i helgen igen! :D

2010-07-01 @ 12:29:33 | Allmänt
Igår gick jah ut och träffade Malin en stund, hon var barnvakt. Det såg verkligen gulligt ut! Hon såg ut som ett barn själv när hon sprang runt och lekte med två åringen på lekplatsen! haha :D

Efter jag hade träffat malin gick jag hem till Micaela igen hon hade sovit och mådde bättre (: Jag var där en stund sedan kom MAxe och hämtade mig så åkte vi och käka, Under kvällen var vi hemme och såg film 2012.. Jag hade aldrig sett den men max hade de, den blev inte som jag trodde men heelt okej.... Nu lääääääängtar jag till jag får se Eclipse!!!!!!!! ååh.


Idag har jag inte gjort speciellt mycket men har bland annat tränat hunden att vara ensam hemma och lite sådant... Nu hade jag tänkt att typ ta ett baad :) och sen packa inför Gräsö idag med Alicia, Micaela, Johan och Madde. Och kanske Richard :)





Ha een bra dag!

Kommentarer
Postat av: lucke

allt bra idag? :)

2010-07-01 @ 12:45:05
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback