Älskar min hund!

2010-06-21 @ 00:22:49 | Allmänt

Min hund är bäst! Idag fick hon följa med till jobbet på söder vilket gick jättebra! :) alla älskade henne och en började till och med gråta.. jah... Hon låg och sov hela tiden hos mig när ja jobba och skötte sig såå bra!! även den långa färden på tåget gick jättebra! hon kan verkligen anpassa sig och jag skulle verkligen inte kunnat skaffa mig en bättre hund än henne!! HON ÄR PERFEKT! och så jävla söt! Min lilla Rävunge! En riktig charmknutte... <3
Hon älskar att sitta i hennes väska som hon har den är helt perfekt till henne.. och det är hennes bo...

Vi var verkligen menade förvarann! Ingen hund kan ha varit så perfekt som hon är på många sätt!


Hon ligger i väskan på tåget...











Det var ödet.


Kommentarer
Postat av: A

Bella nu har du missat en liten del. Wilma är en liten söt rävunge men även en kaxig liten rävunge! ;)

2010-06-21 @ 00:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback