Det gjorde min dag!!

2010-06-09 @ 18:06:44 | Allmänt

Idag sa min handledare till mig som är med mig stort sett hela tiden hon tyckte jag var jättebra med barn och jag skulle passa jättebra att jobba som förskole lärare. Jag blev grymt glad! Jag vet att hon mena det för det kom från ingenstans..

Jag började idag 10.00 rätt skönt och fick sluta 17.30. Dagen har varit lika rolig som alltid och jag bara älskar att vara där. Jag kan inte dröma om något annat än att få jobba på dagis. jag iste att jag skulle tycka om det men inte såhär mycket! Imorgon är min sista dag på veckan för att på fredag är det planeringsdag och då är jag ledig. Jag kommer verkligen sakna dagiset under helgen!


Nu har jag käkat och ska snart iväg för att kolla på en huundvalp :)




PusspUszs


Jag har aldrig känt att jag verkligen vill stanna kvar på jobbet när jag har slutat, att jobba extra timmar även fast jag inte skulle få betalt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback