Jag har köpt hund! :)

2010-06-11 @ 12:25:22 | Allmänt
Igår var jag och köpte den lille valpen jag var och kolla på :) hon är så otroligt söt och underbar! När jag h'mtade henne igår fick hon åka buss med mig hon la sig direkt i knät och sov, de e jättebra eftersom hon kommer få följa med till jobbet på söder ibland (= hon älskar också att bli buren heela tiden... hon älskar allt och alla.
Imorse när jag vakna låg hon fortfarande och sov 10.30!! de är väldigt mycket för att vara valp, valpar brukar vakna runt 7 varje morgon... Hon låg bredvid mig, jag blev tvungen att väcka henne för att hon skulle ut och kissa riktigt så kissa hon direkt utanför dörren. DUKTIG tjej. istället för att kissa inne..
Nu har jag också tagit ner en hel karotng full med hund leksaker och massa grejer från vinden..

Idag ska jag åka och köpa lite hund grejer.. Jag har allt i stort sett men kan behöva någon färsk grej till henne :)
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback