Långtråkigt.

2010-06-14 @ 17:18:33 | Allmänt
Igår gick jag hem till Rhode, Wielma följde med också det regna (som hon hatar) så hon fick sitta i min väska vilket hon gillade. Det var en trevlig kväll och igår vi var några stycken som grillade så det var kul :)

Idag har varit en sjukt tråkig dag på jobbet... men endå gick timmarna fort! Alla barnen förutom typ 7 st när vi var som mest idag var borta dom flesta har fått vattkoppor.. Men största delen av dagen var vi bara 4st. JAg fick sluta tidigare eftersom det inte fanns så mycket att göra och vilket var väldigt bra då vovven har varit med mammsen och bror min hela dagen och hon blir jättenervös när jag är borta. Gnäller, springer runt, gör sina behov på fel ställen os.v. Hon har varit väldigt jobbig.. men det gick bättre när hon fick följa med mamma till jobbet och träffa människor o så :) alla älskade henne men vem älskar inte en sjukt söt liten rävunge.. Idag när jag kom hem blev hon sjuuuukt glad! hon brukar bli glad när hon träffar människor men såhär har hon aldirg blivit... Hon har ju vart med mig heela tiden och om jag går någonstans då följer hon direkt efter hela tiden även fast det finns andra hon kan gå till... ^^

Idag när vi var ute i skogen fastnade hon i en taggbuske och en tagg fastnade på insidan va låret hon skrek :(.. Jag lyckades ta bort den rätt fort så då gjorde det inte ont längre :)




Nu ska jag ta min  "motorcykel" och åka o köpa ett busskort och sedan hem igen o hämta Wielma sen ska jag till eurostop för att köpa henne en flytväst, tandborste, tandkräm, osv.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback