lördag eftermiddag

2010-06-12 @ 17:06:55 | Allmänt

Nu har man varit ute på en promenad med vovven hon e jättetrött och ligger som vanligt o sover mellan mina ben. Vi gick hem till pappsen en stund har inte varit där sen han åkte tillbaka till Syrien och han har varit ett tag i Iran nu.. eller det kanske var Irak.. Whatever. Jag har verkligen inte haft tid att åka dit något så nu tog jag mig en liten promenad för att se hur det verkligen såg ut där.. det såg hyffsat ut men...jah.... Inga kommentarer... Jag Måste vara där mer nu helt enkelt! ...


Idag ska jag ut och träffa lite kompisar R kommer snart hit och sedan ska vi träffa några andra..





Ha en trevlig kväll! PusspUss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback