MIN ABSOLUT SISTA PLUGG DAAAG!! :D

2010-06-01 @ 17:25:44 | Allmänt
Idag fick jag sluta typ 12! :) Då åkte jah hem fixade till mig lite sen åkte jag in till stan med Rhode för att shoppa lite men det jag var ute efter var slut... Jag hittade dock ett par jättesöta blommiga ballerina skor.. och lite tröjor till Maxe<33

Idag har jag lite plugg jag ska göra nu, men det är SISTA dagen jag pluggar idag!! :D SKÖÖNT!

När jag kom till skolan idag stod polisen och tog att som körde moppe (ink jag) så dom tog mina nyklar för att proc köra moppen, medan gick jag in och hade ett prov på europas länder, huvudstäder och de länder som är med i Eu. Även kunna pricka in exakt vart huvudstaden låg... det gick väl jah... vt itne .. 





Nu ska jag sätta igång en uppsats ska fixas och plugga till en engelska bok review! ;)


Ett av plaggen jag köpte i Fredags, Från SALT 349kr
SJukt söt!



pte idag DIN SKO 249kr
 Sjukt sköna! INGA Skavisar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback