söndag- städ

2010-06-13 @ 17:01:44 | Allmänt
Igår var jag med mickis hela kvällen gick även sedan och hämtade Wielma så hon fick leka med Smillan (vit schäfer) valp... Det tyckte hon va väldigt roligt... Wielma var så liten gemfört med Smillan så det såg lite kul ut... Dock är inte Wielma speciellt rädd av sig så en stor schäfer valp var bara ännu roligare att busa med än en hund i hennes egna storlek... Då blir hon bara grymt kaxig..

Idag gick jag upp med lillan runt 9 tiden hon fick gå ut o göra sina behov.. Sen fick hon leka och äta. Under dagen har hon varit ute mycket på tomten och lekt hon har varit väldigt pigg och kutat runt, runt,runt hela tiden,.. Äntligen sover hon ^^ :) idag har jag också städat massor i rummet.. damsugit, damat, torkat golvetmp och även bytt massa lakan..
Idag skulle jag egentligen jobbat men jag glömde helt bort att busskortet gick ut i fredags så jag har inte hunnit beställa nytt.... 




Lite bilder:




Smillan och Wielma









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback