Sovdags..

2010-06-01 @ 23:51:51 | Allmänt
Ibland får jag sådana psykbrott alltså... Som om jag hade tiks eller något... Det kallas för hormonsvängningar Det kan vara dags för mig att ta mig en sväng till UM och Plocka ut min P... Jag har ändå haft den i 3 år snart och jah.. då ska den ut.. Jag har börjat tröttna på att ena stunden vara glad och nästa skitarg, jag vet inte ens varför.. Det kallas för utbrott. Men även om man kan tro att det är över en speciell grej så är det inte de.. tro eller ej men så är det.. dessutom hittar jag ibland en anledning för att ha något att bråka om fast jag inte ens är sur över de.. Men annars kommer man bara tro att jag är ett psykfall (vilket jag är).  ^^


Nu ska jag sova pluggat typ klart.......... Gör sista i skolan..



TACK MIN ÄLSKADE MAMMA FÖR HJÄLPEN! <3



 Godnatt!!! 


ps. 
Om jag någongång innan skiten är borta bara flippar och typ överreagerar så ta inte åt er... Det händer inte så ofta (efter 3 års tid har man börjat lära att kontrollera) Men som ni tjejer vet PMS och ni som även känner igen er mycket väl förstår.. Men inte ni killar brukar ha de lite svårt... TA INTE ÅT ER! Prata bara inte med mig^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback