The time we had is over now

2010-06-18 @ 16:23:34 | Allmänt

Idag var sista dagen på jobbet skönt men ändå inte... Kommer sakna de som fan och barnen... men skönt att skita i alla jobb nu och bara leva.. Men dock ska jag åka till söder och jobba nån mer gång det stänger nästa vecka så då kan jag ej åka dit heller på resten av lovet (=

Nästa vecka kommer jag säkert gå tillbaka till förskolan för att hälsa på jag kommer inte ha något att göra underförmiddagen så.. Och det finns en liten pojke där jag måste säga hej då till han har varit sjuk hela veckan liksom alla andra också men förra veckan så alla förutom han kom tillbaka... och han var min favorit där (:

i helgen har jag ingen aning om vad som händer hoppas på nått kul iaf.








Hörs sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback